X-Code'a Custom font nasıl eklenir?

Merhaba arkadaşlar bu makalemde X-Code üzerinde sistem fontları dışında bir font kullanımı anlatacağım
Kendi yaptığım uygulamamda lazım oldu herkes faydalansın diye makale haline getirdim.
1. Adım Öncelikle kullanacağımız fontu indirip proje içinde bir klasöre kopyalıyoruz.
Font X-Code içine kopyalanır

2. Adım Info.plist dosyasında fontumuzu uygulama tarafından sağlandığı belirtiyoruz ve proje attığınız fontun adını birebir ekliyoruz.

Info.plist içinde herhangi bir satır üzerindeyken +'ya basın ve bir satır ekleyin. Sonrasında Fonts provided by application satırını Array tipinde ekleyin ve array'in elemanlarına font isimlerini ekleyin.
Font provided by Application
3. Adım Daha sonra Build Phases altında Copy Bundle Resources kısmında fontları seçin.

Copy Bundle Resources

4. Adım herhangi bir label ekleyip Attribute Inspector sekmesinden font bölümünden custom fontlara geçip fontunuzu kullanın.


Kaynak: http://www.kodstrap.com/makale/x-codea-custom-font-nasil-eklenir

İyi X-Code'lar :)



Yorumlar