Dizi Önerisi - Geleceğe Dönüş Severlere " Future Man "

2017 yılındı çıkmış benim henüz izleme fırsatı bulduğum bir diziden bahsetmek istiyorum.
FUTURE MAN

Los Angeles'te ailesi ile birlikte yaşayan Josh Futturman "Kronish" isimli bir kimya laboratuvarında hademe çalışmakta ve Biotic Wars isimli bilgisayar oyunununda en iyi olmayı takıntı haline getirmiş bir ergendir. :)
Uzun denemelerin ardından son seviye olan 83. seviyeyi geçerek oyunu bitirir. Hemen sonrasında gelecekten geldiğini iddaa eden iki kişi odada belirir. Bunlar "Biotic Wars" oyunundaki baş karakterler "Tiger" ve "Wolf" 'tur. Tiger oyunun gerçek olduğunu ve gelecekte onları kurtaracak yetenekli kişinin bulunabilmesi için geçmişe gönderilmiş eğitim aracı olduğunu söyler. Futturman'da oyunu bitirdiği için onun "Savior" (Kurtarıcı) olduğunu zannederler.
Futturman'in sandıkları kişi olmadığını anlaşılınca olaylar gelişir.
Dizi de bol miktarda zamanda yolculuk, alternatif gerçeklikler ve Geleceğe Dönüş göndermeleri olduğundan Geleceğe Dönüş filmi severlerin bu diziye bayılayacağını düşüyorum ki ben bayıldım. Dizi 2. sezon onayı aldı ve Ocak 2019'da yayınlanacak. Dizinin baş rolünde açlık oyunları filminin erkek başrolü "Josh Hutcherson" yer alıyor.

Imdb Puanı: 7.9
Benim Puanım: 9.0

Diziden Kareler (Resimlere tıklayarak büyütebilirsiniz)







Kaynak:  http://www.kodstrap.com/makale/dizi-onerisi-gelecege-donus-severlere-future-man

Fragmanı İzlemek İçin Tıklayın

İyi Seyirler!

Yorumlar